nära döden

herre GUD alltså!
Emely kom hit ikväll och käkade med oss och färgade mitt hår!
sen kollade vi på idol och skåne fruar.
när emely skulle gå hem följde jag ju såklart henne en bit så som goda vänner gör.

men när vi går där och pratar och skrattar kommer det helt plötsligt en moppe körandes som en idiot och tutar som fan.
jävla kids tänker vi liksom och trampar vidare.
men sen hör vi hur hela cirkusen närmar sig och vi vänder oss om och kolla bakåt.
då är det ta mig fan en fet jävla skåpbil som kommer farandes i säkert 70 knyck. på gångbanan!!!!
jag trodde seriöst att vi skulle bli påkörda!!
jag blev så jävla rädd att jag kastade mig åt sidan och i farten tappade jag både nycklar och min kamera rakt ner i backen!
sen stannar iaf bilen och ut flyger 2 poliser och kutar efter moppen.
SEN sätter dom på blåljusen och kör vidare!
allvarligt talat, får polisen köra så som idioter på gångbanan utan blåljus??
vad skulle dom gjort om dom kört på oss liksom???



såhär rädda blev vi.. minst!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0