nikon

var ute på en liten shoppingtur precis. brorsan kom hit och sen följde han med oss till ilva. mamma hade tipsat mig om en lila lampa som hette Josephine. tänkte att den måste ju bara vara ascool.
var den också men köpte inte den. måste kolla på fler än en!
dom hade iaf massa snygga grejer på ilva.
vill bli klar med grovgörat här hemma. typ tapetsera och bygga klart allt, sätta upp lister osv.
så jag kan få börja piffa sen. och köpa soffa och matsalsbord.

sen körde vi till hornbach och hämtade vår mosaik vi beställt. supersnygg!!
och eftersom vi ändå var där ute på den sidan stan, så åkte vi inom mediamarkt också.
kollade på 3D-tv.
kändes typ som att man var full, men jävligt coolt.
jag hittade iaf en supernajs kamera som jag bara var tvungen att ha ju.
en nikon coolpix s3000. lila såklart.

så nu kan jag fota även om det inte är mitt på dagen.
iphonen tar ju faktiskt inte så bra bilder i mörker, och man kan inte göra några inställningar osv.
gillar att trixa lite med bilderna, men vill inte ha nått för avancerat för den ska va lätt att ta med.
vill jag ta riktigt fina bilder får jag istället dra med mig Hans digitala systemkamera.

nu måste jag nog planera kvällens middag. har glömt lägga fram kalkonsnitzeln ur frysen. typsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0