oops!

satt nyss i soffan och blev sjukt sugen på popcorn... googlade genast om man får äta det med LCHF... svaret blev såklart nej.
däremot hittade jag något spännande som dom kallade oopsies... det måste jag prova göra imorgon!
mackor är ju det bästa som finns!

denna sidan hittade jag en massa kul!
men försöker fortfarande vänja mig vid tanken på att äta så mycket fett... känns bara fel helt enkelt.
jag vill ju bli av med fettet... inte öka på det.... aja...



oopsies... ser ju precis ut som typ krabbelurer. hoppas dom e lika goda! :)

Kommentarer
Postat av: jane

Åh krabbelurer!! Trodde bara det var jag i hela världen som visste vad det är! Käka det mkt som barn=)

2010-09-08 @ 09:30:16
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0