rubrik

hej hopp bloggen.
i morse sa jake till mollan "idag är en svart dag för sverige". och ja. han hade rätt. i dubbel bemärkelse.
dessa regntunga moln har legat svarta över malmö hela jävla dagen.
och.
sverigedemokraterna har tagit sig in i riksdagen.
(det var det senare alternativet jake syftade på egentligen)
det är faktiskt sorgligt.
men jag säger som så här. att alla dom andra partierna får se det som ett stort misslyckande från deras sida för att dom inte vågat ta tag i invandringsfrågorna på allvar, eller mött SD i debatt.
så. folket som känner sig utsatta har fått ta till drastiska åtgärder för att göra uppror. men det är ju bara min teori.

nu har jag och morris nästan precis varit ute och gått i regnet.
sen skyndade vi oss hem och lagade middag.
det blev kalkonsnitzel med löksås, broccoli, svamp och sparris. jättegott!

igår syndade jag. som fan.
vägde mig på morgonen och vågen visade minus 1 hektogram. på en hel vecka.
då kände jag hopplösheten komma smygande.
så.
jag klämde i mig ett ultimate cheese mål från max. med pommes och läsk. hela baletten.
sen smakade jag några maltesers från babe och drack en red bull light.
ja det gjorde jag!
men idag har jag skärpt mig igen.
åt bra frukost, bra lunch och bra middag.
råkade bara klämma in en halv cola zero och två av mollans lakritsar.

jaaa jag ska skärpa mig.
men godis är ju så gott. SÅ GOTT!!!

hejdå bloggen.
nu ska jag surfa vidare och läsa andras bloggar!

later!

Kommentarer
Postat av: Honi

Jag måste erkänna att det jag saknar mest från Sverige är Max's Ultimate cheese mål.. Med tacodip till pommes.. Fy så gott.. :(

2010-09-20 @ 20:38:06
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0