sanningen svart på vitt

jaha.
nu lägger jag upp det.
nu tänker jag offentliggöra mina siffror...
puuuh..
okej då kör vi...



detta är alltså efter en vecka med LCHF. jag hittade inte min våg förrän i morse och måttband snodde jag idag på ILVA.
då får vi väl se hur det går...
hoppas ju att dom där siffrorna blir lite lägre. det är ju det man vill när man dietar.

nu ska vi gå till max. idag blir det köpeburgare.
fast jag ska ha den utan bröd och inga pommes utan morötterna också ska jag lägga till en dippa!


Kommentarer
Postat av: cecilia

klart att det kommer att göra skillnad på siffrorna! själv har jag kört lchf lite på halvdant ett par veckor och hart tappat fem kilo. säkert mestadels västska men än då! lycka till!

2010-09-12 @ 18:33:14
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Go on Girl!!!

2010-09-13 @ 22:44:02
URL: http://pearlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0