stor städning av liten toa

sedan vi flyttade in har jag inte så mycket som öppnat dörren in till den lilla toaletten.
den är så jävla ful och äcklig.
men ikväll fick jag för mig att så här kan det inte fortskrida.
vi har ju två toaletter. och borde utnyttja båda.
så jag tog fram skurhinken och massa rengöringsmedel och började skrubba.
tog mig ungefär en timme men nu ser det helt okej ut där inne.
fast jag fick ju såklart skrubba väggarna noga och länge. den gamla mannen som bodde här har nog inte gjort det dom senaste åren.
det rann brunt vatten längs väggen.... ööee!



vår 70-tals toalett.
orginal från byggnadsåret.
inte det snyggaste dasset kanske men jag ska säga att detta är riiktigt snyggt jämför med hur det såg ut när jag börja.
så nu har jag iaf en spegel att sminka mig framför imorgonbitti istället för att sitta på huk vid spegeln i hallen!

Kommentarer
Postat av: BreeElla

Åååh Tack!! DU ÄR EN ÄNGEL! Hoppas det funkar superllycklig :D Jag kan väl berätta hur det gick imorn!!! Tacktacktack tusan tack :3

2010-09-13 @ 23:49:35
URL: http://donteatmydinosaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0